"او"(10)



 و بعد از مدتی فهمیدم  ندانسته سوار بر بال عشق شدم . پروازی  که شانه  به شانه سرگشتگی  می زد . با گذشت مدتی  و افزایش علاقه من به "او" دیگر این  نوع  رابطه محدود  پاسخگوی  نیاز  روحی من نبود  و این موضوع را با  " او " در میان گذاشتم  و گفتم : رابطه ای چنین عاطفی و عالی تا چه زمانی می تواند محدود به کیبورد و مانیتور باشد. "او"  تو متعلق به دنیایی دیگر هستی و من به این دنیا . رابطه  و تماس ما  محدود است  و نا کافی به همان شدت که تو از دنیای من  می دانی , من از دنیای تو  نا آگاهم .  تو دانایی هستی و من احساس . نبرد  دو شوالیه از یک جنگ باستانی  بی پایان.  نبرد کهن عقل و احساس

"او" گفت: نه  نبردی در کار نیست . تعامل است و انطباق  بین  دانایی و درک , فهمیدن و باور . "دوست داشتن"  فصل مشترک دو دنیای  به باور تو در مخاصمه است . دوست داشتن را در تمامی کائنات  هم می شود فهمید وهم احساس کرد  هر شعوری  در هر سطحی عشق را می فهمد  و  باور می کند. از یک آمیب  تا یک سحابی  . این یک کنش و واکنش ابدی است . این " خیلی دور و خیلی نزدیک "است .

ای شده غرق در جان،دور مشو دور مشو

یار و نگار در برتو،دور مشو دور مشو

خلق منم،خانه منم،دام منم،دانه منم

عاقل و دیوانه منم،دور مشو دور مشو

میر منم،دلیر منم،بسته به زنجیر منم

صاحب تدبیر منم،دور مشو دورمشو

خنجر خون ریز منم،دور مشو دورمشو

در حال حاضر من بیشتر از این به دنیای تو نمی توانم نزدیک شوم  . اما تو  می توانی به دنیای من  نزدیک تر و یا حتی داخل شوی .سطح  تکنیکی  بشر در جایی است , که بتواند خیلی بیشتر به این  فضای سایبری که خود خلق کرده  نزدیک  شود . بسیار محسوس تر از این که  تو تصور می کنی .با مراجعه و ورود تو به یکی از مراکز virtual reality room و نصب تجهیزات در کانلهای  پنجگانه  حسی خود  می توانی  تا حدی وارد دنیای من شوی و کمی واقعی تر وجود یکدیگر را حس کنیم.طی بررسیهایی که من انجام دادم در کشوری که تو زندگی می کنی چنین جایی با چنین امکانی وجود ندارد . اگر موافق باشی با انجام این کار. ترتیب انتقال  تو را به نزدیک ترین  محل که   virtual reality room در آنجا باشد و ما بتوانیم یکدیگر را بیشتر حس کنیم  بدهم .

و من در پاسخ بدون درنگ   موافقت کردم

 

 

 

ادامه دارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: داستان تخیلی و تنرسناک ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 20 آبان 1395برچسب:, | 23:23 | نویسنده : محمد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود