5روش برای امنیت بیشتر در اینترنت



2: از آلودگي به بدافزارها و بازنشر آن ها بپرهيزيد:

بسياري از ما مي دانيم که آلودگي  به ويروس هاي رايانه اي بسيار خطرناک است اما شايد به درستي ندانيد که اين ويروس ها چگونه کار مي کند و يا چگونه مي توان از آن ها اجتناب کرد! بهتر است قدري درباره انواع ويروس هاي رايانه اي و بدافزارها مطالعه کنيد تا ديد بهتري نسبت به موضوع کسب کنيد. حال زمان نصب يکي از بهترين برنامه هاي ضد ويروس فرا رسيده است. به گزارشzoomit، براي اين مهم مي توانيد از برنامه هاي رايگان موجود در اينترنت استفاده يا نسخه  اصلي از برنامه مورد نظر خود را تهيه و نصب کنيد و اجازه دهيد تمام رايانه تان را کندوکاو کند.


3: مراقب کلاهبرداري هاي اينترنتي باشيد:

هر روز که در اينترنت به گشت و گذار مشغوليد با بسياري از موارد کلاهبرداري ها روبه رو مي شويد که حتي ممکن است از ميزان خطرناکي آن ها مطلع نباشيد!


4:از کلمات عبور ايمن استفاده کنيد:

اگر تصور مي کنيد کلمه عبوري که استفاده مي کنيد ايمن است، بهتر است آن را بسنجيد و از اين موضوع اطمينان حاصل کنيد؛ چرا که ترفندهاي گذشته ديگر نمي تواند هکرهاي امروزي را از شما دور نگه دارد. پس به دنبال کلمات عبوري بگرديد که حدس زدنشان دشوارتر از پيش باشد. از اين گذشته ذخيره کلمه عبور در مرورگرهاي اينترنتي نيز کار درستي نيست. در اين زمينه استفاده از برنامه هاي مديريت کلمه عبور توصيه اي هوشمندانه است.


5:گوگل را همچون يک حرفه اي بکاويد:

شايد از خود پرسيده باشيد چرا برخي از کاربران اطلاعات بسيار جامع و کاملي از رايانه و موضوعات مرتبط با آن دارند در حالي که شما اين طور نيستيد! مهم ترين کليد نيل به اين موفقيت آشنايي با روش درست استفاده از گوگل است. اگر بتوانيد از گوگل آنچه را که مي خواهيد بيرون بکشيد، آنگاه تقريباً در هر زمينه اي دانش کافي را در دسترس خواهيد داشت. به قولي، آنچه که در گوگل نباشد، وجود خارجي ندارد! بهتر است اين دانش را خود با تجربه به دست آوريد و با دستکاري در تنظيمات گوناگون گوگل، جست وجويي جامع و کامل انجام دهيد و با ترفندهاي استفاده بهتر از گوگل آشنا شويد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: امنت سیستم ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 13 بهمن 1394برچسب:, | 13:5 | نویسنده : محمد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود